تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 9:29
کد خبر : 128902

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان:

اخبار خوبی را نمی شنویم/دنبال گزینه های دیگر رفتن بد عهدی است

اخبار خوبی را نمی شنویم/دنبال گزینه های دیگر رفتن بد عهدی است
مهندس عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان پیرامون لیست مشترک پیشنهادی برای استانداری گیلان که توسط «ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان» و «جبهه اصلاحات گیلان» منتشر شده بود، به خبرنگار جارستان گفت: ‎ازوزارت کشور می خواهیم در مورد گیلان وسط راه زین عوض نکند.

جارستان: مهندس عبدالرضا ابراهیمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان پیرامون لیست مشترک پیشنهادی برای استانداری گیلان که توسط «ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان» و «جبهه اصلاحات گیلان» منتشر شده بود، به خبرنگار جارستان گفت: ‎ازوزارت کشور می خواهیم در مورد گیلان وسط راه زین عوض نکند.

 

او با اشاره به این‌که اخبار خوبی را نمی‌شنویم، تاکید کرد که درلیست اعلامی ما همگی شایستگی دارند و شخصی که مورد وفاق دیگر لیست‌ها هم باشد وجود دارد.

 

ابراهیمی با ذکر این جمله که دنبال گزینه‌های دیگر رفتن مصداق بدعهدی است، از وزارت کشور خواست تا فضای خوب ایجاد شده و امید افرین را خراب نکنند.

 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان با دفاع از لیست پیشنهادی تاکید کرد که نگاه ما درقبال انچه به شما معرفی کردیم همه جانبه بوده‌است و شما امانتدار مطالبات جامعه هستید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.